CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Βασίλης - Vasilis



Είμαι ο Βασίλης Κατωπόδης και είμαι 21 χρονών. Είμαι τελειόφοιτος του Τ.Ε.Φ.Α.Α. Αν έχεις κάποια απορία για τα sports απλά ρώτησε με και δεν θα σε απογοητεύσω . Στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, στο θέατρο, στο volley και φυσικά σε εσένα θα μπορούσα να αφιερώσω όλη μου την ζωή! Δεν μου αρέσουν καθόλου τα ταξίδια .Επίσης μου αρέσει να λέω ψέματα ότι δεν μου αρέσουν τα ταξίδια!!!


My name is Vasilis (Bill) Katopodis and I am 21 years old. I am at the last age of Physical Education University. If you have any question about sports then ask me and I won't disappoint you! Volleyball, Theatre, Motorsports and of course You, are the reasons for spending my life on! I don't like travelling... Also I like joking that I don't like travelling!!!



1 σχόλια:

Hijo de Guti είπε...

Your name is Vasilis? I dont think so!