CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Σταύρος - Stavros




Το όνομα μου είναι αυτό που αναγράφεται στο λευκό χαρτί που κρατάω στα χέρια μου (προφανώς!) και είμαι 22 χρονών. Σπουδάζω Γεωπληροφορική και Τοπογραφία στο ΤΕΙ Σερρών και αν δεν καταλάβατε τι ακριβώς είναι μην ανησυχείτε. ούτε εγώ ξέρω!! Μ' αρέσει να ασχολούμαι με τον υπολογιστή μου, να διαβάζω βιβλία φαντασίας και λατρεύω τα γρήγορα αυτοκίνητα. Τέλος. =Ρ


My name is the one written on the white paper that I hold in my hands (obviously!) and I am 22 years old. I study Geomatics and Topography at the Technological Institute of Serres and if you didn't understand what exactly this is don't worry. I don't know either(google it) !! I like to spend time on my PC, reading fantasy books and I love fast cars. The end. =P